Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2015 12:37 - В търсене на НЕЯ
Автор: tyrse6tpolovinka Категория: Тя и той   
Прочетен: 956 Коментари: 1 Гласове:
2



Първо да кажа едно "здравей" на всеки, който е попаднал тук и чете блога ми. Разбира се, щом съм се хванал да пиша, много ясно че бих се радвал, който започне да чете, да успее да изчете и финалните ми редове. Дано поне на една част от героите, стигнали до последния ми ред, им е било поне малко полезно и не съжаляват за няколкото минути, които са ми отделили. Още от сега да кажа, че смятам да съм напълно честен и директен, защото и в нета и извън него има достатъчно въздух под налягане, позьори и многолики хора, поне тук (в моя блог) нека всичко си е реално и истинско. Да предупредя и онези, които четат с очакването на някакъв екшън или историйка от типа "сега ще ви споделя как опънах леля си" по-добре спрете четенето, защото няма да ви огрее! Не се имам за някакъв супер културен или образован, ама смятам че притежавам някакви елементарни познания и умения, и с умерени усилия, ще успея да предам (на желаещите да разберат) до някаква степен какви мисли ми се въртят в главата. Навярно си казвате "абе тоя май го пере тока или е спал на течение" и се чудите каква е целта ми, която искам да постигна с тези редове. Целта ми е да си разголя душата пред вас, да се опитам да ви предам личните ми размисли за любовта, защото тя е най-важна според мен. За пръв път пиша подобно нещо, а и не съм много майстор на изразяването, но каквото стане. Няма да издавам много конкретна информация за мен, от съображения за сигурност, защото има много хейтъри. В края на този пост ще оставя мейл за връзка с мен, а и можете да оставите коментар. Аз съм на 20-25 години, живея в/около Ловеч, с нормална външност, студент. Оххх не знам как да започна същинската част... ще карам направо, ще нахвърлям мислите ми, пък каквото стане (май ще стане като автобиография ;p). От вече около 10 години съм в търсене на подходящия човек (аз съм мъжки пол, та си търся човек от женски пол) като съм търсил по много начини и на много места. Навън, по купони и събирания и най-вече виртуално. Сега не мога абсолютно точно да се се сетя за всички момичета, с който съм се запознал, но ще дам пример за няколко от тях. Като в момента разказвам за момичета (по-скоро трябва да кажа момиче, защото ще ви споделя за един конкретен случай, то останалите няколко си приличат) с които съм се запознал навън, чрез общи познати. След първото ни запознанства с момичето (ще му дам името Ели) започнах да я търся доста често, да се опитвам да прекарвам повече време с нея (действията се развиват преди около 5 години) показвах и, че имам интерес към нея, че ми е приятно в компанията й. След няколко седмици, през които бяхме само приятели, аз реших да й споделя чувствата си, понеже бях (а и съм) срамежлив, реших да й напиша едно любовно писмо, взех един голям лист и започнах да пиша (на ръка) всичко каквото искам да й кажа. Не мога точно да се сетя какво бях написал, ама помня, че беше в обем около малко над една страница. Ето и горе долу съдържанието на писмото: "Здравей Ели, понеже не ме бива много в приказките, реших да се пробвам да ти разкрия чувствата си към теб чрез това писмо. Пределно ясно ми е, че с теб не се познаваме много добре (въпреки, че вече няколко седмици се виждаме и прекарваме време заедно) но аз те харесвам и всичко, което искам от теб е, просто да прекарваме още време заедно и да се опознаваме, пък вече времето ще покаже дали ще се получат нещата между нас или не." След като Ели го прочете нищо не каза! Викам й "е нищо ли няма да ми отговориш" а тя "еми какво да ти кажа" и аз бях като гръмнат, оказа се, че явно въобще не ме е харесвала и това беше и края (то не че е имало начало де, ама края си го имаше). Е, на другите момичета, с които съм се запознавал не съм им писал писма, но и с тях края настъпваше преди да е започнал! Сега ще си кажете "ясен е тоя, явно се държи с тях много зле и не ги цени, затова така бягат от него" е да ама НЕ. Държах се с тях прилично и ги уважавах, обръщах им внимание. Това, че не ме предпочетоха ме нарани донякъде, ама истински ме боли от факта, че СЛЕД мен се запознаха с такива момчета, които не им пукаше за тях, не ги уважаваха, не ги ебаваха за живи! Понеже лично и то добре, познавам човека, който Ели избра, я попитах: "Добре де, мен не ме хареса нещо, ОК, ама защо избра Иван, след като ЗНАЕШ, че той няма да те обича, няма да те цени, няма да си нещо значимо и важно за него" и тя ми вика: "ЗНАМ, ама на сърцето си не мога да кажа кой да обича" и аз пак останах като гръмнат... Излиза, че е вярно, че любовта е СЛЯПА, щом предпочете лошия Иван, пред добрия мен. Такива реални случки имам няколко! Момичета да отиват при да кажа с една дума лоши момчета, а мен да заебават! То човек да му се прииска да бъде гъзар, ама уви, не може да се промениш така лесно и си оставаш самичък. По това време (преди 5 години, че даже май са и 6-7 години) почти всяка вечер бях навън, излизахме с приятели, пиехме и аз все се надявах да срещна моята THE ONE, ама нямах този късмет. После моята компания (хората с които излизах) се провали тотално, започнаха да ползват разни треви, хапчета и шмъркания и караха и мен, (не приемаха НЕ за отговор) и аз реших да се отцепя от тях и да си почивам вкъщи. Така застъпих да търся чрез интернет моята половинка. Май да взема да ви опиша, какво е за мен половинка, това е сродна душа. Човек, с който да съм истински, да мога да му споделя и най-личната си тайна и да съм сигурен, че няма да ме предаде, да знам че мога да му се доверя до край и за всичко, да разчитам на него. Разбира се, аз ще му отвърна със същото, не искам само да взимам, готов съм и да давам! Сайтове за запознанства има бол, десетки са и от шаран по шаран. Ще ви кажа и какво е за мен сайт за запознанство, това е място, където даден човек качва няколко свои снимки, попълва някаква лична информация, може да каже и какво търси и щом се е регистрирал там, очаква се да си търси нови запознанства. Е да, ама не! Повярвайте ми, от 5-6 години съм доста активен в такива сайтове и поне 90% от потребителите им, не знаят защо са там или са там за нещо друго (просто убиват време, търсят само чат, предлагат платени услуги, надути са до степен на пръсване и още и още) но не и да се запознават с нови хора. Това не го говоря ей така, през годините имам изпратени (седнете удобно и се дръжте, че да не паднете) около 15 000 съобщения до женски профили (които са онлайн или влизали през последните 30 дни, като съм гледал да са от съседните градове) и около 90% от тези 15 000 даже и не ми отговарят (пак да кажа, не съм мистър вселена, ама не съм и грозен)! А пък останалите 10% които все пак ми отговарят, ако ви кажа какви неща съм получавал... сега ще ви покажа малко хронология:
Аз: "Здравей! Да початим? :)"
Тя: "zdravei a da go duhash"
Аз: "С какво съм заслужил така грубо да ме обиждаш?"
Тя: "ne iskam da mi pishesh we kvo grubo otnoshenie milichak li iskash da ti vikam haha q si go nachukai pedal shiban"
И аз блокирах това създание, 1000% това не е моята половинка. Лошото е, че подобни отговори не са единични бройки, а ги срещам често! От тези 10%, има и вече заети, има и такива които визуално ХИЧ не ми допадат (защото, ако даден човек те отблъсква външно, не виждам как могат да се получат нещата, за мен външността не е най-важна, ама ако е МНОГО зле, съм пас) и остават няколко % с които се завързва някакъв чат и в последствие като се поопознаем се усеща, че не си допадаме и приключваме. За тези 6-7 години, през които търся и продължавам да търся, съм имал точно 6 реални срещи с момичета от сайт за запознанства. Като само с едно момиче сякаш се получиха нещата, уж се обичахме (поне аз със сигурност я обичах, тя ми казваше, че ме обича, ама дали е било така...) и с нея бях добър, за мен тя беше всичко. Ама от моя гледна точка, тя ме заряза ей така, БЕЗ смислена причина! Въобще нямам думи, яко разочарован съм, толкова много да даваш на един човек, а той в замяна да те заебе, при това без да си му дал причина за това... Сега да не си помислите, че имам някакви твърде високи критерии и искам твърде много! Критериите ми са даже много ЗАНИЖЕНИ, просто се е навъдил много боклук и свестните момичета са се покрили някъде, ама толкова много са се скрили, че аз като се замисля, не съм срещал такава (пък и да съм срещал, била е вече с деца, та не ми върши работа)! Ще помоля и да не бързате да си вадите някакви СЛЕПИ изводи за мен и що за човек съм, който иска да се опознаем, да ми пише и след като ме опознае, тогава вече може да си прави някакви изводи за мен! Нима искам толкова много!? Човешко същество от женски пол, на 18-28 години, да не е слон, да е готова да обича и да бъде обичана, склонен съм да приема доста недостатъци! То от толкова провали, вече надеждата ми за истинска любов (подобна на любовта между Джак и Роуз от филма Титаник) е нищожна, ама а дано от толкова много жени, открия ЕДИНСТВЕНАТА за мен и точно тя сега чете тези мои редове, пък и да ме потърси разбира се! Е, то дали сме съвместими, ще се разбере в последствие, но ако след всичко изчетено, поне малко съм ти допаднал и имаш мерак да се запознаем, просто ми пиши на мейла.
Засега толкова от мен, който е стигнал до тук с четенето, поздравления! Бих се израдвал, ако оставите някакъв коментар (стига да не е подобен на "da go duhash") ето и мейла ми: heiiii@abv.bg


Тагове:   мъж,   жена,   търся,   любов,   добър,   свестен,


Гласувай:
2



Следващ постинг

1. pti4kata - отпусни се
29.05.2015 12:05
може би ако не търсиш толкова отчаяно тази половинка, ще ти се получи. на мен ми се струва, че прекалено много си се концентрирал върху това, което се е превърнало в идея фикс. отпусни се, спри да мислиш за това, да търсиш нарочно и ще те намери, когато не очакваш. не знам дали този пост е истински, ама жените не харесваме такива отчаяни призиви, лъха на смотаност (моля не се обиждай, просто ти казвам като жена, разбираща жените). ако и в запознантсвата си и общуването с жени прозира тази отчаяност и прекалена надежда, това дразни и отблъсква.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tyrse6tpolovinka
Категория: Тя и той
Прочетен: 9759
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031