Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2016 13:51 - Има ли нормални жени!
Автор: tyrse6tpolovinka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1770 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте! Първо смятам да ви споделя малко характерни за мен неща, пък после ще се надявам да ме потърси някоя нормална жена, стига да са останали такива. Аз съм (лично мнение разбира се, но съм обективен) на пръв поглед средностатистически мъж на 25 години, разбира се имам си собствени черти на характера, които изключително рядко съм срещал в други хора. Ще изредя само някои от тях, много мил съм, чувствителен, грижовен, срамежлив и разни такива, тоест не съм типичния мъжкар, който сте свикнали да срещате по улиците, който плюе семки по пътя и дъвче с отворени уста. Не се кефя на простотията, напротив ненавиждам я. Не търся някоя бройка, за която да се хваля на себеподобните ми, не търся и слугиня, търся нещо което ще осмисли живота ми и ще ме прави щастлив всеки ден. Еххх, едно време всичко беше в пъти по качествено от днес, като започнеш от храните (олио, боза, хляб, халва и т. н.) техниката (дори руските Ладюхи и Москвичи караха по по 30-40 години) и стигнем до хората, вече почти всеки гледа да те мине, да те прецака и ощети, никой не си гледа работата. А най-много ме дразни факта, че (ако мога така да се изразя) винаги когато се състезаваме за сърцето (аз за сърцето, а опонента ми за путето) на някое момиче/жена винаги печели опонента ми, който както се досещате е гъзар, каращ пълнолетно БМВ, напушващ се редовно и с цяла колекция разбити сърца в досието си... навярно в последствие момичето разбира по трудния начин, че е направило грешния избор, демек изтеглило е късата клечка, но пак при следващата възможност отново победител се оказва гъзаря. Явно простаците са с предимство и са предпочитания тип мъже, ето затова аз се оглеждам за жена, която търси нещо повече от мършак с БМВ, за който приоритет в живота е да се напуши и да се сбие с някой. Ако все още има такива жени, моля да ми пишат на мейла: heiiii@abv.bg


Тагове:   мъж,   жена,   любов,   добър,   търси,   свестен,   истински,


Гласувай:
2



Предишен постинг

1. troia - Здравей!
15.01.2016 20:24
Искам да те предупредя, че тук не е сайт за запознанства, а е блог за споделяне на лично творчество, размисли, идеи, политика, новини и т.н. Някои блогери го използват като Фейсбук, публикуват свои снимки на местата, които посещават, хобитата, които имат, семействата си.И ти може да споделяш, но не се надявай много. Момичета на възрастта, която търсиш, не са много..Има нещо положително, че нивото на общуване е по-високо и не очаквам някоя блогърка да ти пише толкова грозно. Е, има една, но тя в момента е в "отпуска".:)
Моят съвет към теб е да си пазиш сърцето, защото след много огорчения има опасност да се превърнеш в женомразец или циник. Като начало бих казала, че си доста разочарован...
Приятна вечер! Успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tyrse6tpolovinka
Категория: Тя и той
Прочетен: 9758
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031